dinsdag 3 september 2013

Dag 4 Golf en Relaxen

Fur Elise werd er tijdens het ontbijt gespeeld bij Arnold. Allemaal erg luxe maar leuk om een keer mee te maken.
We konden bestellen wat we wilden maar we hielden het op "any style egg" met fruit.
Je kunt bij Arnold niet met cash betalen maar je krijgt een accomodatie kaart die je moest laten zien en dat wordt dan weer automatisch van je creditcard gehaald.
Het was snel 30 graden en we dronken het ene flesje na het andere leeg want als je niet genoeg drinkt dan heb je na 14 holes een probleem.
We moesten even wennen aan de baan en aan de ondergrond, maar gelukkig liepen we de 2e negen een stuk beter. Op hole 17 zagen we de wolken achter ons donker worden en we waren er op tijd af voordat het onweer zou los barsten.
 Nog wat mooie huizen gespot op de golfbaan

Moeilijk kiezen tussen deze drie;-)

In de auto op de weg terug viel er op verschillende plaatsen regen.
In de villa aangekomen waren wij aan de beurt en met bakken kwam het uit de lucht, zo erg dat de ramen aan de buitenkant aansloegen.
Na de bui doken wij snel het water in en het was door de regen erg warm geworden.

Het had niet veel gescheeld of we konden naar het ziekenhuis want Rob stapte even mis in het zwembad en dacht dat het trapje dichterbij was waardoor zijn andere been op het droge bleef
staan;-( De schrik zat er goed in maar gelukkig trok de pijn snel weg.

Morgen gaan Y&R naar Aquatica en A&D een Disney park doen.
De komende dagen is het goed naar het weerbericht kijken want er is een tropical depression aan het ontwikkelen rond Porto Rico.
Zoals het er nu uitziet gaat die boven langs maar er komen altijd wat losse buien mee en daar zitten we niet op te wachten natuurlijk.

We zijn over het avondeten uit het is Chilli' s geworden, is ook lekker dichtbij.
Allemaal wat lekkers gekozen en..... maar weer eens een toet!

Zitten we net lekker aan de "toet" komt er een "mannetje" bij ons aan tafel die allerlei leuke dingen van ballonnen kan maken, normaal zie je hem alleen maar aan tafels waar kinderen bij zitten maar die waren er niet zoveel dus..... waren wij de klos, of liever gezegd Y, de vingers van mijn tafelgenoten wezen mijn richting uit, leuk joh %^&*$^&*
Ik mocht kiezen wat ik wilde van het "mannetje, ik heb maar voor een vlinder gekozen en jawel, het leek nog ook.
R en D&A lagen helemaal in een deuk, ik heb al aangekondigd dat mijn wraak zoet zal zijn, we komen hier nog wel een keer eten en dan zijn zij de klos, dat snap je wel natuurlijk.

Gr Yvonne en Rob

9 opmerkingen:

  1. Kijk dat is leuk met de klanken van Fur Elise eten, en het golfen helemaal rond zonder een buitje is dat even lekker..
    Jammer van de misstap in het zwembad, het is je vergeven lol, hopelijk doet het niet al te zeer!!

    Heel veel plezier in Aquatica, heerlijk door de riverrapids... daar zou ik ook wel zin in hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat jullie daar gespeeld hebben.
    Wel voorzichtig zijn hoor Rob (zat Yvonne in de splash zone :)). Gelukkig dat de pijn snel wegtrok. Mmm die toetjes bij Chili's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is het droog gebleven tijdens het golfen. Ik moet toegeven, aardige stulpjes daar langs de baan. En gelukkig heb je geen belessure overgehouden aan je misstap Rob. Dat kun je niet gebruiken in de vakantie. En een lekkere afsluiter bij Chili's. Ik verheug me al op de wraakactie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doet u mij ook maar zo'n huisje hoor!! Gelukkig is de acrobatiek van Rob zonder gevolgen gebleven...wel oppassen hè.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pfff, die huizen zijn erg mooi, ook voor niet golfers genoeg te bewonderen.
    Gelukkig is het goed afgelopen bij het zwembad, Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor weer zo topdag,maar ja jullie hebben concurentie en die heb ik Gerrit eerst gelezen.
    Nou die hebben ook genoten daar op het strand
    Gelukkig zag ik hem weer de TOET hou vol he.
    Groet
    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai luitjes
    Dat is genieten geblazen op de Arnold Palmer baan
    Het ziet er goed uit en wat een stulpjes staan er.
    Hopelijk ook leuk gespeeld hoewel het gaat niet om het spelen maar om de baan
    Rob gelukkig heb je geen gevolgen van je misstap ( drankje teveel ) hihihi
    Groetjes van ons
    Ed en Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie ervaring, en zeker mooie huisjes, Hahaha !!! Niet zo enthousiast, volgens mij ? Als je nog voordelig wilt spelen, kijk dan eens op golfnow.com en klik dan de hotdeals aan, ik heb ZOOOO extreem goedkoop gespeeld ;-) !! En wat moet dat lachen geweest zijn met die ballons, voor de anderen dan ;-) !! Kan me het helemaal voorstellen. En ik wacht met genoegen op de zoete wraak!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie huisjes langs de baan. Maar elke keer die ballen in je tuin :-) hammer van de regen maar gelukkig pas aan het einde. Wel een leuke ballon, tja en iemand moet de L.. zijn

    BeantwoordenVerwijderen