vrijdag 13 september 2013

Dag 14 - Mystic Dunes en Manny's

Vandaag gingen D&A naar SeaWorld, T&D naar de Florida Mall en wij gingen golfen op Mystic Dunes. Deze baan is sinds kort "open to the public", kosten voor een ronde, $ 35,-, krijg je er nog een super de luxe buggy bij met navigatie en koelbox.

Het is een mooie baan en zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.

Bij thuiskomst nog even lekker in het bubblebad gezeten heerlijk relaxen. Onderwijl kwamen D&A terug van SeaWorld, ze hadden veel last van de warmte gehad en doken gelijk het zwembad in.
T&D kwamen ook gelijk aan en hadden zich prima vermaakt bij de Florida Mall en hebben een mooie mini IPad gekocht bij de Apple store. Dus die hebben een leuk "speledingetje" om zich mee te vermaken.

Vanavond gingen D&A en wij naar Manny's Chophouse, we waren bijtijds weg gegaan omdat we weten dat het erg druk kan zijn daar. Daar hadden we goed aangedaan want bij binnenkomst kregen we gelijk een tafel toegewezen. Wij werden bediend door George, grappig is dat alle medewerkers hun naam "ondersteboven" op het tafelpapier zetten, vind ik al knap. George kon nog een trucje, hij kon dit ook met onze namen, we ware impressed!
De mannen wilde eens stoer doen en gingen beide voor de T-bone, Dannielle voor de zalm en ik voor de steak, die ik niet helemaal op kreeg natuurlijk.

D&A gingen nog voor een toet maar bij ons kon er niks meer bij hoor.
Toen we klaar waren was het inmiddels "knetterdruk" geworden, alle wacht bankjes, zowel binnen als buiten zaten vol met mensen. Dus we hadden er goed aan gedaan om wat eerder te gaan eten.

Leuk tent ;-)

Morgen gaan de mannen en Danielle vissen, Tien en ik blijven thuis, lekker relaxen bij de pool.
Ben benieuwd hoe ze het hebben. Het wordt vroeg op want ze moeten nog ruim een uurtje rijden dus een uur of 7 op ;-(

Groetjes,
Yvonne

10 opmerkingen:

  1. Lekkere dag, en eten bij Manny's hmm niet verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker dagje weer. Met zeker een heerlijke afsluiter bij Manny's. Ondanks het tijdstip loopt het water me in de mond.ik ben benieuwd of er vandaag nog wat gevangen gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm Manny's, heimwee....ik wil teruuuuggg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Manny's is mooie ervaring, en ik ben ook gek op Tbones ;-) !! Golfen op Mystic Dunes is prachtig inderdaad, zeker voor wat je er voor betaalt. En die touch screen schermen in het karretje waren ideaal, zo weet je ook nog ongeveer hoeveel je overhoudt en zo. Je hoeft alleen nog maar 'te slaan', Hahahaha !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf zeg zo'n buggy met navigatie en een koeltas, echt service voor dat geld!
    Manny's, ik krijg heimwee. Wij hadden ook George als waiter en grappig om te zien dat jullie ook om meejonees vragen.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks het tijdstip loopt het water mij in de mond bij het kijken van de fotos van Mannys. Wij zijn daar nog niet geweest dus als wij terug gaan dan staat die op het lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke dagen hebben jullie weer achter de rug met als hoogtepunt natuurlijk de honkbal wedstrijd. Leuk voor jullie dat de Sox gewonnen hebben en ook nog met een grand slam. Gaaf hoor. Nog heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een luxe golf dagje achter de rug...hebben jullie zelf nog leuke tekeningen gemaakt op het kleed of op de muur??:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, ik moest even een paar dgn inhalen, jullie hebben het weer goed naar het zin!
    Gezellig met z'n allen, maar toch vrijheid blijheid.
    Veel plezier, gr aan Danielle!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai luitjes
    Lekker met z'n zessen en vrijheid blijheid,toppie
    Jullie hebben weer heerlijk gegolfd.
    Ik had verwacht dat jullie wel haai zouden eten hihihi
    Geniet er nog van
    Groetjes
    Ed en Trudy

    BeantwoordenVerwijderen