zaterdag 21 september 2013

Dag 21 alles eruit persen

We hadden vrijdag op tijd de koffers gepakt en gezakt en alvast in de auto gelegd.
Om 1/2 10 gaan we op weg naar Aquatica waar we de laatste dag doorbrengen tot een uur of 2.
De Cubanen moesten ook nog ingeslagen worden en we wilden ook nog wat eten onderweg, we hebben n.l. niet zo veel goede ervaringen met vliegtuig voedsel en dat bleek ook wederom vandaag het geval te zijn. We begrijpen er niets van, ze hebben toch koks in dienst maar die zijn weinig creatief.
Het is over het algemeen, rijst of pasta. Vandaag was het rijst (geen keuze mogelijk) er zat vlees bij dat geef je je ergste vijand nog niet, niet te pruimen zo taai.
Van te voren dus maar eerst even een burgertje ingeslagen en op weg naar Sandford.

We hadden onze navi uitgeleend aan 10 en Dre dus ik volgde braaf de borden Sandford over de 4.
Alleen het was al vrijdag middag 1500 uur en de vrijdag spits was al begonnen, enkele keren reden we een file in, dus maar goed dat we op tijd waren weggegaan.
Ik werd via lake Mary (beter een afslag 417 kunnen nemen) gestuurd naar Sandford en kwamen ruim op tijd aan, het was het bij het inchecken gelukkig nog rustig.
Wat een verademing om rechtstreeks naar Sandford te kunnen vliegen, alleen die tussenstop terug op Miami moet je goed inschatten. We mochten deze keer in Miami in het vliegtuig blijven zitten, wel zo handig.

De plaatselijke "Sandford bitch" stond aan de balie bij Arke en nadat we de boarding cards hadden gekregen gaf ze ons middle seats ??? terwijl we, tegen betaling vooraf, window seats hadden gereserveerd. We hadden gelukkig bewijs, dus ik terug naar de SB.
Mevrouw SB had niets te maken met de reserveringen, zij was degene die verantwoordelijk was voor de setting. Ze had pech want in deze situaties ben ik om mijn best, vooral als er wat mensen in de rij staan.
Ik heb duidelijk uitgelegd wat klanten zijn en dat ze daar o.a. staat omdat er klanten vliegen met Arke, en niet zo'n  hooghartige toon moet aanslaan.
Ze wilde toch het laatste woord hebben maar ze zou kijken wat ze kon doen, ik gaf haar te verstaan dat ik dat wel verwachtte.
Mijn gezicht stond op onweer, ik heb van te voren iets gekocht en de verkoper geeft het nu aan een ander, mooi niet dus.
Een half uur later werden onze namen omgeroepen, de betaalde en gereserveerde plaatsen werden toch aan ons toegewezen. Y gaf me een groot compliment ;-)
De vluchten naar Miami en Amsterdam verliepen uitstekend, alleen kregen wij als een van de laatste de koffers, dus dat duurde nogal erg lang.
We stonden nog in 2 file' s (welkom terug) dus we bellen gelijk maar alvast familie en besluiten, om bij thuiskomst, gewoon lekker in de bank te gaan hangen, zonder in slaap te vallen dan wel en dat valt niet mee kan ik je vertellen.

Ik zie de Sox nog even kampioen van de divisie worden, fijn gevoel.
Tot slot, we hebben genoten, veel gedaan en vooral lol gehad met z'n allen
We zijn weer leeg in ons hoofd en gaan met frisse moed de herfst en winter maanden in.
Dank dat er meegelezen en gereageerd werd altijd erg leuk om dit te merken.
We zwaaien geven een knipoog en proosten op onze heerlijke vakantie, ennuh naar jullie lezers ;-)
Tot de volgende keer!


Groeten Yvonne en Rob

9 opmerkingen:

  1. Wij Dutchies laten niet met ons sollen! Goed gedaan!
    Het was een heerlijk verslag dus hopen maar dat jullie nog een gaan!
    Sterkte met de jetlag, gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis en sterkte met het wennen aan het gewone leventje. Wat hebben jullie het weer lekker gehad met z'n allen. Bedankt voor jullie leuke blog, ik heb genoten van de verhalen en de foto's (vooral van het lekkere eten:) .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is de temperatuur jullie goed gezind, en is de overstap "iets" minder erg! :)
    Heel veel succes met de jetlag en bedankt voor jullie leuke verhalen!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie afsluiting daar op Sanford, geweldig, bedankt voor het blog wat afgelopen weken een prima start was om te dag hier te beginnen, jullie veel succes met de jetlag en tot een volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Rob en Yvonne
    Ja daar hadden ze even niet op gerekend he daar bij Arke we laten niet het Kaas van ons brood eten.
    We hadden ook bij de laatste dag nog een reactie geschreven maar hij is helemaal weg,raar maar waar.
    Nou we hebben weer heerlijk genoten van jullie verhalen al snappen we er helemaal niks van (birdi hole green)maar het leest wel heerlijk.
    Nou we hopen maar dat jullie weer snel gaan dan hebben we weer wat. Tip (water lelie ) is in de aanbieding.
    Ik zag dat op Face Book bij Anita.
    Bedankt dat we weer heerlijk hebben mogen genieten van jullie verhalen vooral van de TOET.
    Groet
    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha !!! Goed bezig ! Maar ik begrijp wel waarom jullie de koffers als laatste kregen, de SB laat niet met zich sollen ;-) ! Met heel veel plezier meegelezen, veel gelachen en top dat jullie dagelijks toch weer die blog online kregen, ik weet hoeveel tijd dat nog kost !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We zijn weer helemaal bij! Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad! Daar moeten jullie 2014 wel op gaan halen. Bedankt dat we mochten meelezen en tot volgend jaar maar weer.

    P.s ik snap wel waarom jullie koffers als laatste kwamen ;-) Maar groot gelijk dat je je recht haalt, zeker als je ervoor hebt betaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gedoe zeg om je duur betaalde window seats gewoon te krijgen. Goed dat je flink je mond hebt open getrokken. Wat denkt dat mens wel. En zo zijn jullie weer veilig terug in Nederland. Dank je wel voor de dagelijkse portie leesvoer. Het was weer leuk om mee te genieten van jullie belevenissen. Graag tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed je poot stijf gehouden wat een trut zeg, welkom thuis!
    Tot de volgende keer maar weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen