maandag 16 september 2013

Dag 17 Mystic Dunes en een betere middag

De grote boze wolk van gisteren was vanochtend verdwenen en de lucht was weer mooi blauw.
Het ontbijt werd door ieder apart genuttigd.
Y was vannacht niet helemaal lekker geworden en daardoor ook wat later wakker.
Toch waren we rond kwart voor 10 bij de Dunes.

Van het weekend is de Dunes van eigenaar veranderd, dat hoorde we vrijdag al van de jongen die de tassen in de buggy's plaatst en hij was ook zijn baan kwijt, gelukkig voor hem kon hij direct beginnen bij de andere Dunes, de Southern.
De nieuwe eigenaar had ook meteen de prijzen maar veranderd, hadden we van de week nog een kortings coupon meegenomen, vandaag hadden we deze maar thuis gelaten.


Het weer was vanouds en we dronken water bij de vleet er was gelukkig een licht windje rond de baan maar we zagen dat het niet zou gaan regenen.
De Mystic Dunes is een leuke baan, waar je niet alleen de afstanden naar de greens moet berekenen maar ook van de andere ligplaatsen, want het stikt er van de bunkers en wasted area's.
Er zijn hele leuke holes bij, zo ook de par 3 14e een hole waar je niet over water slaat maar over de swamp. Bereikbaar door over een lange brug te rijden, ik reed de buggy, ineens kwam er een hele grote steekvlieg op mijn schouder zitten en ik voelde een prik, ik schrok en sloeg het kreng van mijn schouder af maar liet het stuur los en we reden met 1 wiel op de rand van de brug.
Buggy reed dus richting de swamp, Y slaakte een kreet !@#$%^^&, ik  zwaaide het stuur naar rechts en onthutst stond Y te schelden op de brug en wist niet dat ik gestoken was.
Het scheelde dus niets of we lagen in de swamp!!!!!
Y maakte nu eens zelf mee wat er gebeurt als je als een wilde in die buggy's rijd.

Na de ronde vertelde Y mij nog naar de supermarkt te willen gaan voor boodschappen en ik stelde voor om eerst van de zon te gaan genieten en zeker na de sof van gisteren.
Ze stemde ermee in en gaf toe aan een avond boodschap.

10 en Dre waren vandaag thuis gebleven en hadden samen de grootste lol gehad vertelde ze, JAJA.

We hebben de middag lekker genoten van de zon en het zwembad, het was erg warm in de zon dus we doken vaak het water in om af te koelen.

Vanavond hadden we zin in een steak en 10 en Dre wilde wel met ons mee, we kozen de Applebee's met happy hour. Sinaasappeltjes bier namen de mannen Y de chardonay en 10.............water!!!!!!!!
De racks maar genomen en de rest steak in honing en we namen allemaal een hele kleine toet.


De avond werd door ieder in de relax stand doorgemaakt.
Het is druk op Tigerlilly ik telde wel 23 auto's en er waren maar een paar villa's onbezet.
De buur en de buuf zijn er ook weer dat betekent dat de twee kraanvogels regelmatig langs komen want de buur geeft ze nogal eens te eten.

Morgen is nog niet helemaal bekend maar zal mede afhangen van het weer en van degene die iets willen ondernemen.

Gr Yvonne en Rob.


10 opmerkingen:

  1. Jakkes je had toch niet in de swamp willen belanden. Alhoewel voor ons lezers levert dat wel weer spannende verhalen op ;-)
    Hopelijk heb je niet al te veel last van de plek waar je gestoken bent. Verder weer een heerlijk relaxt dagje hoor. Houd dat vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat was dus een partij stunt rijden in de buggy...gelukkig bleven jullie toch nog op de brug!
    Klinkt weer als een heerlijke dag en de thuis blijvers hebben zich ook niet verveeld geloof ik Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijna in de swamp! Nou, gelukkig is het goed afgelopen! Hoe is het met de bult?? Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vanwege zeer drukke bezigheden buitenshuis, lees ik niet dagelijks alle blogs.......Nu even een kwikkie langs alle evenementen en etentjes gemaakt en tevreden vastgesteld dat jullie het heerlijk hebben! Hou dat maar vol, zeker in Aquatica vandaag. Heb net zo'n idee dat dat gaat lukken....Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja we hoorden het op het nieuws stuntrijder op Dunes in Florida.
    (Bestuurder gestoken maar verder geen gewonden)
    Nou gelukkig maar en toch ook weer zo Topdag ga zo door hou dit vol en wij genieten hier mee
    Groet
    Joke en Gerrit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat een verhaal weer over de rit in de buggy.
    Jullie hebben het heerlijk, in Nederland is de herfst al begonnen hoor, regen en maar 10 graden.
    Oh wat heb ik een heimwee. Geniet lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stunt Rob maar je had wel een goed excuus hihihi.
    Hopelijk heb je er verder geen last van.
    Groetjes
    Ed en Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer even bijgelezen, gelukkig geen gewonden gevallen, ga zo door, wij volgen op de voet! Gr Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke hole idd ! Maar wel even schrikken op de brug dus; ik zie het tafereel toch beetje voor me, en achteraf wsl toch wel om te lachen ;-) !!

    BeantwoordenVerwijderen