donderdag 12 september 2013

Dag 12 - 911 en de honkbalwedstrijd

Na het ontbijt wilde Dre even wat uit de auto halen en we hoorden hem tegen iemand praten.
In eerste instantie dachten we dat hij seniel aan het worden was maar tot onze verbazing zaten er 2 kleine wasbeertjes op de vuilnisbak en keken hem aan.
Na zijn woorden" wat doen jullie hier" namen ze een vlucht het park verder in.
Wij hebben ze weleens eerder gezien hier op het park, maar dat was in het donker, en er zijn mensen die de bak zo vol stoppen dat de klep niet dicht gaat, dan maak je het de beestjes wel erg makkelijk.
Nu was de bak gesloten en toch waren ze nieuwsgierig aan het zoeken naar voedsel.
Y schrok ervan en reageerde of dat er 2 leeuwen voor de deur stonden!!

Het was weer warm en we besloten om naar de premium outlets te gaan maar niet al te lang.
Door het wandelen en struinen krijgen we snel last van onze ruggetjes. Wat afgelopen keer niet lukte, overhemden kopen, slaagde we nu wel. We telde welgeteld 9 euro voor een overhemd neer.
Ik liet even mijn maat opmeten en dook in de bak met overhemden. Later bij de kassa aangekomen vertelde de kassa mevrouw verder nog meer " goedkope" overhemden te hebben liggen.
Ik melde dat we van de week nog wel terug komen.
Bij Oakley kocht ik nog een zwembroek en hele lichte golfschoenen zonder spikes maar de onderkant is gemaakt van afhaalbare schuurpapierachtige spul. Het was pas nieuw en ik doe wel mee met zo'n nieuwe trend, zeker voor 37 euro!!! Betaal je in Nederland dik over de 100 euro voor.

Het was net over het middag uur heen en ik besefte dat ik niet voor 6 a 1/2 7 te eten zou krijgen dus ik kreeg het idee om warme ham en kaas croissantjes te maken. Het smaakte lekker en zo kunnen we er weer tegen aan. Toen het op was verkleden Dre en ik ons om en doken het zwembad in.
Na twee uur in de zon te hebben gezeten ben ik eruit gegaan want ik wilde niet als een rode kreeft in het stadion zitten vanavond.
Onderweg naar Tampa kwamen we nog in 2 files terecht die nog wat irritaties bij ons deed opborrelden, maar we waren in "the mood for the game".

Bij binnenkomst in het stadion werd ik ook gelijk al gegroet door een andere Redsox fan en we cheerde luidkeels tevreden over de prestaties van de Sox. Gisteren hebben we de eerste van de serie van drie in een zinderend werpers duel gewonnen. We hopen vandaag op flink slagwerk daar hou ik van.
Van 911 festiviteiten was voor de wedstrijd niet veel te merken t.o.v. 2 jaar geleden maar toen was het 10 jaar geleden en werd er meer aandacht aan besteed.
Rij 11 net voor de bullpen, waren nog plaatsen vrij en wij waren tevreden over het uitzicht.
Achter ons zat een irritant groepje die met schorren stemmen niet de Rays zaten aan te moedigen maar de Sox spelers, beledigen dan wel, heel vervelend, en dat kwam mede door de budweisers die waren genuttigd.
De Sox stonden de gehele wedstrijd met 3-1 voor maar de Rays kwamen in het slot van de wedstrijd terug en dat betekende verlengen.
In de 10e inning werden we verwent met een grand-slam homerun door de Sox, alle honken bezet en de bal verdwijnt in de tribunes.............smullen geblazen, ik ben er nu van overtuigt dat we de titel in de divisie wel gaan halen.
Even na middernacht waren we weer thuis en klaar wakker, nog een slaapmutsje en we zijn lekker naar bed gegaan.

Plannen voor vandaag iets gewijzigd het wordt een bezoek aan Aquatica en vrijdag golfen.

Groeten Yvonne en Rob

3 opmerkingen:

  1. Toppie toch nog overhemden gekocht en een nieuw soort golfschoenen,bizar zo goedkoop.Heerlijk naar het honkballen wezen kijken,jullie dag kon niet meer stuk.
    Groetjes
    Ed en Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige dag en super om zo'n wedstrijd (extra lang :) mee te maken, enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goede dag met als afsluiting een goede wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen